Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Manny CalaveraOther/United Kingdom Group :iconlimits-are-nothing: Limits-are-nothing
A large world for larger artwork
Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Core Membership
Statistics 649 Deviations 125,464 Comments 65,013 Pageviews
×

Favourites

Activity


Don't worry, like, I ain't mad, and I'm not gonna leave or anything, but this place really isn't somewhere I wanna take seriously anymore, honestly its kind of a joke to me, I know other people are like in better area's on here and can actually post and share stuff normally but this really ain't the place for me anymore, I can't take it seriously anymore. That's it really tbh, I just can't take it seriously anymore, and that's all on me, I'll still probably upload to tumblr and facebook maybe which aren't much better but its like a smidge better than here

God bless you all
  • Listening to: i love ass
  • Reading: i love ass
  • Watching: i love ass
  • Playing: i love ass
  • Eating: i love ass
  • Drinking: i love ass
Heeyy guys! So I'm working on my new comic atm, Alone at Sea, but I've fallen into rlly bad art block and I'm not sure what to draw with it. Since the comic is a collection of small one off stories I just need various scenario's to work off, so, I was wondering if anyone had any idea's or requests to do :3

For context, Alone at Sea is about a group of survivors who believe they're the last people left on earth after the apocalypse:
Commander, aka John, a super quiet, existential, slightly nihilistic and melancholic young man who prefers to hide his motives for why he continues living, and though most of his thoughts remain hidden, its clear has a soft spot for animals and for his tank. He is quietly intelligent about survival, but quite socially inept. 

Viv, an outgoing, passionate, emotionally temperamental girl who hides her fear and worry though laughter. She is resourceful, and has good debating and reasoning skills, but lacks the ability to see most things through. She dreams of being a hero of the wastes and humanity, building a safe haven for any survivors left.

Tibs, aka Shoob, a large samoyed who is not particularly bright and likes to flop at random times. While loving and devoted, Tibs is rather useless at anything other than moral support, though she does have a terrifyingly loud bark. 

Brook, an intelligent, crafty and logical corgi who Commander has taught sign language. He is very close to Tibs, and despite her lazy nature, and the fact she has no idea what he's on about most of the time, he's deeply protective of her. 

Finally there's Queenie, a middle age cat. As the mental elder of the group, she is pretty laid back, and doesn't do much other than act as a straight man foil to everyones shenanigans. 

So these 5 live inside a Tog tank, and travel across the wasteland of the world getting into various issues. So if you guys have any ideas, I'd love to hear it, it'd be super helpful! 
  • Listening to: i love ass
  • Reading: i love ass
  • Watching: i love ass
  • Playing: i love ass
  • Eating: i love ass
  • Drinking: i love ass
HEY CHUMS
So these past two days have been a total rIOT like holy crap, basically on the day before I got my A level exams (and found out if my university had accepted me) I accidentally logged out of my deviantart, but when logging back in I realized I recently changed my password and hadn't written it down, so I forgot it
BUT when I said I'd forgotten my password, I didn't get an email, because it turns out this account was connected to my REALLY old email that I could no longer access, so I couldn't get my password back. So I had to file a thing to the help desk and wait to see if they could save me enfjbfjhwebf it was terrifying I was so scared I'd lose everything,,,

bUT THEY MANAGED TO FIX IT!!
AND I GOT INTO MY UNI AAAAA
GOD BLESS
  • Listening to: i love ass
  • Reading: i love ass
  • Watching: i love ass
  • Playing: i love ass
  • Eating: i love ass
  • Drinking: i love ass
www.youtube.com/channel/UCObFs… Y'all better get on this, its mostly just memes but I think they're pretty good memes. We got Steven Universe, we got Bee Movie jokes, we got Neko Atsume, we got Filthy Frank and Co, we got total cRAP, but yeah I think you should follow it anyway B)) god bless u all
  • Listening to: i love ass
  • Reading: i love ass
  • Watching: i love ass
  • Playing: i love ass
  • Eating: i love ass
  • Drinking: i love ass
I'm working on my first ever animation for me and my partners third year anniversary and someone pls kill me this is so hard
Don't worry, like, I ain't mad, and I'm not gonna leave or anything, but this place really isn't somewhere I wanna take seriously anymore, honestly its kind of a joke to me, I know other people are like in better area's on here and can actually post and share stuff normally but this really ain't the place for me anymore, I can't take it seriously anymore. That's it really tbh, I just can't take it seriously anymore, and that's all on me, I'll still probably upload to tumblr and facebook maybe which aren't much better but its like a smidge better than here

God bless you all
  • Listening to: i love ass
  • Reading: i love ass
  • Watching: i love ass
  • Playing: i love ass
  • Eating: i love ass
  • Drinking: i love ass

deviantID

ilovewheatley
Manny Calavera
Artist | Hobbyist | Varied
United Kingdom
(As a stupid sarcastic bastard, please do not take what I say seriously, I rarely do myself)

Hello newcomers, my name is Manny, and I'm gay as fuck.

So, some background information I guess, I'm a 18 year old university student who acts weird, says weird things, does/draws/writes weird things and really wants to die.
I'm panromantic, demisexual. I'm also genderfluid but you can use he, she or they, whichever is easier!
I also love cats.
I am in a super gay relationship with the most perfect handsome cutie booty dork in the world.


Religion: Unitarian Universalist

Some delightful people who deserve a mention:
:iconfan-of-many-81277: :iconkittyglad: :iconxxmoonlight-1-wishxx: :iconsingingaboutthesnow: :iconnightshade678: :iconmisteraldra: :iconhttydchick: :iconbluefire-amaterasu: :iconbarmybritishbird: :iconizj: :iconxion14wells: :iconarronthederp: :iconxticklexmexemox: :iconnatznyuratik: :iconahundredwords: :iconflyingmintbunnyl0ver: :iconhahakool1234: :iconaniphine: :iconsophietheamazingdog: :iconopal-the-fluffmaker: :iconiipandas: :iconshadowbunniestar: :iconsigmatique: :iconmiss-cerasus: :iconspacebun: :iconamity-and-sorrow: :iconking-chromo: :iconshenbug: :Dolcinea: :Isa-Lira-Monica:

Some notable people I know from outside the Internet:
:icondragoncatgirl: :iconiluvbob4ever: :iconbritishbrunette: :iconireland-gold: :iconemopumpkin307: :iconkrazykikii: :iconlinked01:
:iconplsimavirgin: :iconwelchystar: :iconpickyourselfbackup: :iconizzabaloo:

Guys I admire:
:icontomska: :iconeddsworld: :iconzeurel:

And some even more notable mentions:


My cutie doctor who sherlockian adventurer pie:
:iconwaistdeepinthoughts:
Currently dating the male version of me:
:iconbluefire-amaterasu:
My 'Wife':
:iconplsimavirgin:
My 'Crazy Lawyer':
:iconfan-of-many-81277:
My Non-Identical Totally Awesome Twin:
:iconoxoawesomexox:
O Mightly Creator Of The Wheatley Cape:
:iconizj:
Currently married to my brain because in Canada its legal -
:iconwerewolf9098:
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Journal History

Comments


Add a Comment:
 
:iconquadbutts2fullbutts:
QuadButts2FullButts Featured By Owner 2 days ago  New Deviant Professional General Artist
everything makes perfect sense
Reply
:iconilovewheatley:
ilovewheatley Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist General Artist
I was countin' the minutes to when you'd show up tbh, I'm so glad my boi dropped by
Reply
:iconquadbutts2fullbutts:
QuadButts2FullButts Featured By Owner 2 days ago  New Deviant Professional General Artist
tsah dude
Reply
:iconilovewheatley:
ilovewheatley Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist General Artist
<33
Reply
(1 Reply)
:iconaskthegreyskull:
AskTheGreySkull Featured By Owner Aug 15, 2016  Hobbyist
You know what? I'am even not surprised that you are not my unknown admirer. In previous year I was loser, then I was jerk sometimes and then I began to go listless and when one of my friends goes heart-broken I advised them to do like me and turn away from "true love" and make own fantasy the significant other.
Reply
:iconilovewheatley:
ilovewheatley Featured By Owner Aug 15, 2016  Hobbyist General Artist
... What? 
Reply
:iconaskthegreyskull:
AskTheGreySkull Featured By Owner Aug 15, 2016  Hobbyist
Just like you heard.
Reply
:iconilovewheatley:
ilovewheatley Featured By Owner Aug 15, 2016  Hobbyist General Artist
Yeah but I have no idea what the shit I just heard
Reply
(1 Reply)
:iconapproach-es:
approach-es Featured By Owner Apr 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you for supporting me on askthegreyskulls journal. I was going to thank you there hut he blocked me so I couldn't. I really appreciate it. He is only mad at me because I'm keeping a promise and because I got mad at him for calling me a lesbian. He has to expect some sort of negative response if he's mean, right? :/
Reply
:iconilovewheatley:
ilovewheatley Featured By Owner Apr 2, 2016  Hobbyist General Artist
Oh its absolutely no problem hun! I've been following this guy for a while simply because his behaviour is so insane and he tends to cause a lot of shit for girls who get on his bad side, I saw his journal and I knew instantly he was over reacting to something. Seriously is that it though, he caused a ruckus himself and now he's saying all that stuff? Jfc. I'll try and get him to get off your case and stop spreading stuff about you if I can, he's just a bitter kid.
Thank you for the watch btw, you seem like a nice girl. ^^
Reply
Add a Comment: